Garantie
Wij geven om onze
producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te
leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens
transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van
het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de
garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of
vervanging.
Klachten
Het kan altijd
voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om
klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar silenroc.installaties@gmail.com. Leidt dit niet tot
een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling
via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari
2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via
het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden
op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht
nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te
deponeren via het platform van de Europese Unie.